Recent Posts

RSS

La Muuulti Ani !



Sub deviza : "La multi ani Bucuresti , la multi ani Romania" , am decis sa scriu si primul meu articol de pe acest blog. Este duminica 02 ianuarie 2011 , incepem un an nou , cu bune , cu rele (speram cu mai multe bune decat rele) in orice caz ne-am obisnuit pentru ca nu-i asa, lumea nu se schimba vorba lui
In alta ordine de ideei va doresc un 2011 cat mai reusit din toate punctele de vedere, sa fiti sanatosi iubiti si fericiti! Auuu a sunat ca la TV , mai precis a sunat ca si cum ar fi fost spusa de un promterist notoriu x_x

Acum sincer chiar cred ca 2011 va fi un an bun , cel putin mai bun ca 2010 , mai ales ca am revenit si eu pe blog :D

Deci , o sa inchei aici primul meu articol cu cele trei cuvinte care cuprind totul si anume :"LA MULTI ANI ! "

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu