Recent Posts

RSS

Pic pic , indragostit

       Nu stiu cum sa incep nici macar nu stiu cum sa spun si mai ales ce sa spun. E limpede ca , nu am mai folosit blocul de fooarte mult timp, si lafel de limpede ca aceasta postare o sa o vada pentru prima data, fata pentru care am scris , apoi poate si altii.
       Deeeeci , pisu or Andreea , e sau esti , o fata fooooarte frumoasa si sti asta , ti-o spun probabil foooarte multi , si de la un timp am inceput sa iti spun si eu asta din ce in ce mai des. Vorbim de muult timp si am impresia ca in tot acest timp am fost in stare macar sa imi cereez o impresie despre tine , si aceasta este una foooarte buna , din moment ce scriu acum aceste randuri. Ideea e ca .. imi placi foooarte mult (stiu ar trebui sa incetez sa zic fooarte , dar cand vb despre tine am tendinta sa pun totul la superlativ).
E drept ca am mai incercat sa intru intr-un fel in viata ta , sa fiu acoolo , langa tine , dar nu am stiut cum sa fac asta , nu am stiut daca e bine sa fac asta , am zis ca sigur sunt alti baieti mai buni decat mine (si sigur sunt si acum) dar nu pot decat sa iti spun e bine sa sti ca ... acum , pentru mine esti , poate , cea mai frumoasa fata , si chiar daca ar fi si alte fete mai frumoase , la momentul asta eu nu vreau pe altcineva.Nu vreau sa grabesc lucrurile in nici un fel , am vrut doar sa sti asta siii .. sa te fac sa zabesti .
       Sper sa reactia sa fie una pozitiva si sa reusesc sa scot macar un zabet. Pupiceii , pe privat , daca merit ... macar unu , doi acoolo.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu