Recent Posts

RSS

I miss you

Sincer am simtit nevoia sa scriu acest "articol" sa ii zic asa. Oricum acest blog nu este vizitat si de altii desi intr-un fel e public (asta pentru ca nu stiu cum sa schimb aceasta stare) , dar e mai bine asa, sau cel putin asta gandesc acum vreau ca acest spariu virtual sa fie unul al meu , unde sa imi stea marturie intamplarile placute sau neplacute pe care le traiesc si pe care le expun prin postari.

De exempu acum am simtit sa scriu poate pentru a ma descarca sau cel putin asta urmaresc. Sincer sa fiu , ma simt singur , si aici nu ma refer la prieteni/familie care slava Domnului sunt alaturi de mine ci la o persoana , una singura , cea despre care este vorba si in versurile de aici :( Si nici macar eu nu inteleg ce mai simt exact pentru ea , tot ce stiu este ca vreau sa fie bine si sa inteleleaga si ea ca tin foarte mult la ea. Si nu stiu ce s-a intamplat si nici macar pe mess nu mi-a raspuns la mesaj care avea o idee asemanatoare si anume faptul ca imi e dor de ea si ca vreau sa stiu ca e bine.... am cerut mult?! Nu obisnuia sa nu raspunda , ba chiar in majoritatea situatiilor ma suna/o sunam si vorbeam ca 2 prieteni care le pasa unuia de altul. Pana la urma nu stiu de ce ma consum in modul acesta nici macar nu am certitudinea ca a fost ea pe mess , si deci a citit mesajul. Poate a fost altcineva (nu stiu , oricine are acces la parola ei). In orice caz sper sa aflu vesti bune :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu