Recent Posts

RSS

Prima zi de scoala.

Vesti bune , a inceput scoala! Si am zis "vesti bune" pentru ca au asa caracterizez inceperea scolii = veste buna. Nu mai pot cu cei carora le e scarba sa mearga la scoala , nu mai zic sa invete care pentru ei e aproape ca mersul la olimpiada , e vorba de genul de persoane care se multumesc sa treaca la toate materiile cu 5 (mai putin la sport probabil , pt ca acoolo sunt stapanii univerului, toti sunt un fel de combinatie intre Ronaldo si Messi dar clar nu au nici cea mai vaga idee despre ceea ce inseamna sport cu adevarat. Si aici o sa inchei "descrierea" cu speranta ca v-ati facut o idee.

Revin deci , la subiectul pentru care m-am apucat sa scriu. Prin urmare prima mea zi in calitate de elev in clasa a-11-a , a inceput cu o trezire fortata pe la un 7:30 , deschid relativ repede calculatorul, mai plantez cate ceva pe Farmerama (:D). Intre timp se face 8:30 ma imbrac , ma incalt bla , bla , bla , iau florile (pt dm. diriginta) si plec. Alerg putin dupa tramvai , cand ajung la statia unde trebuia sa cobor imi face semn o persoana, ma intorc ... persoana respeciva imi zice: -Vezi ca esti murdar pe tricou(tricoul era alb) cred ca din cauza tramvaiului. Eu - Auuu ! Mersi ! Ma dau jos stau 5 minute sa ma curat cat de cat. Ajung la scoala , destul de tarziu pt ca toooata lumea era acoolo . Gasesc colegii , vorbesc cu ei , apoi vorbim cu diriginta , ne spune in ce clasa o sa invatam , luam orarul pentru maine , apoi "era vorba" ca mergem sa mancam , bine la Mc , am ajuns doar 3 dar asta e partea a 2a :D

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu