Recent Posts

RSS

Zapada ?! Macar online !

O sa incept acest subiect prin a ma scuza intr-un fel. Nu am avut in ultima vreme timp sa mai scriu sau sa mai modific cate ceva pe blog, astazi insa , am recidivat :D.Sigur ca s-au intamplat si multe de atunci , de la campionatul mondial de Ashihara Karate desfasurat pentru prima data in Romania unde am participat in calitate de spectator tinandu-le pumnii prietenilor si tuturor romanilor angrenati in competitie , pana la pregatirile pentru onomastica. Probabil nu o sa am timp sa va povestesc totul , si nici nu imi propun. Spuneam despre zapada , este si nu prea. In foarte multe zone din tara a nins , si ma bucur pentru cei de acoolo , vor petrece un Craciun ca in filme , insa vreau si eu. Fooarte multe situri au adoptat fulgi de zapada , sau globuri , sau oameni de zapada sau diverse alte lucruri legate de Craciun si ceea ce inseamana El, si asta inseamna ca in multe zone din Europa ninge de zile bune. Si nu vreau sa intru in amanunte despre ce inseamana cu adevarat aceasta sarbatoare , am convingerea ca foarte , foarte putin au habar de acest lucru. Pentru mine , Sarbatoarea Nasterii Domnului nu mai inseamana demult cadouri materiale , ci speranta. Speranta ca o sa imi fie indeplinita una dinte cele mai mari dorinte ale mele pe care o cunosc doar eu, dar pentru asta am nevoie de o minune !

Craciun Fericit Tuturor ! Fie ca toate, dar absolut toate dorintele voastre sa se indeplineasca !

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu